Posibil să fiu şi eu combustibil pentru alţii, mai ştii? Mai bine pun apă pe foc, mai las ceva gunoaie nearse să nu li se piarda săminţa....
Berea nu e gata, vecinii injură, blesteme cântate suie spre cer pe aripi de fum şi scântei, dragostea-i ascunsă bine, ce mai .... viaţă de căcat , pardon gunoaie.

sâmbătă, 9 iulie 2011

MIRCU


asl pls
Ma seaca cind un bou nu ma saluta si urasc metoda asta de abordare.
Ce e mircu? O centura, un parc :D
Iesi juma de ora si crezi ca prinzi curva visurilor tale, anominat complet.... , vise erotice , vorbe dulci , te vreeeeeaauuuu...
Bipuie curva din bara.
<curva> salut
<fraieru`> buna , de unde esti?
<curva> galati
<curva> id?
<fraieru`> :(
<fraieru`> acum aveam chef
<curva> esti dur?
<fraieru`> nu
<curva>naspa
<fraieru`> n-am chef de astea
<curva> dc
<fraieru`>plm asta e
<fraieru`> poi e o chestiune de bun simt cred
<curva> imi place sa fiu umilit
<br_35aktv> daca fac sex cu cineva inseamna ca simt ceva pt el. corect?
<curva> scta uro
<fraieru`>si atunci d c sa-l umilesc?
<curva> imi place
<fraieru`> este treaba ta, placerea ta:)))))
<fraieru`> dar sunt convis ca nu ti-ar displace sa fii alintat
<fraieru`> chestiune de gusturi, educatie
<curva> ok
<fraieru`> oricum eu respect pe cel de linga mine, felul meu de a o arata nu presupune in nici un caz sa ma pis pe el
<fraieru`>:)
<fraieru`>sa ai bafta
<curva> k
Gata , a iesit , hai la xxxuri ca vaca vrea prostii.
Anonimat? S-o creada masa ca e de la tara :P daca ai si acces la ipuri s-a plesnit in pizda. Ce sa-i zic cind o vrea sa ma amendeze? MA PIS PI TINI MA BOULEEEEE :)))))))))) sau poate nu, ca acolo intru la ultraj :))))))))
Ce ti-e si cu MIRCU asta , te baga la bulau sigur daca pui botu`...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu