Posibil să fiu şi eu combustibil pentru alţii, mai ştii? Mai bine pun apă pe foc, mai las ceva gunoaie nearse să nu li se piarda săminţa....
Berea nu e gata, vecinii injură, blesteme cântate suie spre cer pe aripi de fum şi scântei, dragostea-i ascunsă bine, ce mai .... viaţă de căcat , pardon gunoaie.

sâmbătă, 11 iunie 2011

În seara asta ard gunoaie

(20.11.2008)


   Aşa cum am promis cuiva , şi sunt un scorpion: nu uit nimic, m-am hotărât îmi trag un blog  (mama ce urit suna parca ar fi blow :)) )
   Mă rog, unora , inclusiv mie, dupa o atentă evaluare s-ar părea ca nu ne displace acţiunea descrisă de termenul infierat.
   Deci cum spuneam în seara asta beau bere şi ard gunoaie. E noiembrie şi a început să fie frig deci numa` bine, ard gunoaiele şi la căldura lor beau berea.
   M-a mâncat în cur în aprilie să cumpăr o casă , că mă săturasem de confortul băşinilor de la 3 , trase când aveai musafiri şi scirţiieli de pat dezmembrat de la acelaşi etaj...
   De, coane Fănică, după buget, prind eu o cocioabă la ofertă şi o iau. Bucurie mare, gata cu băşinoşii şi cu vizoarele de la uşi ca beculeţele de crăciun. Mamăăă să te ţii viaţă!!!
   Cum nu-s pretenţios pun mâna şi încep să fac curat. Nimic deosebit : frunze, poze vechi şi haine în pod, pesemne de la răposaţii. Problema e că din aprilie tot ard şi nu se mai termina.
    Ard încontinuu şi gunoaiele nu se mai termină.
   Am disperat vecinii cu atita fum, imi invit prietenii sa privească focul, să mă ajute să termin o dată cu atîtea gunoaie, se pare însă că mereu apar. Nu e de mirare că şi viaţa mea de bulangiu le atrage , fără număr.
   În seara asta îs decis să le ard pe toate, am bere, am timp şi motivaţie: un Bou m-a făcut de căcat pe net. Nu intru în amănunte dar s-a speriat viţelul că-i iau ţâţa amantului lui de la gură. Eronat complet , nu mă cunoaşte şi nu ştie fraieru` că dacă vorbeşte în dodii cu mine îs mai al draku`. Nu ştie animalu ca nu vreau pula amantului lui şi nu mă interesează cu cine şi-o pune el puturos la cur. Deci gunoi. E pe lista de arşi.
   Viaţă de căcat, plină de gunoaie. Uneori mă sperii cât de gunoi pot fi şi eu.
   Posibil să fiu şi eu combustibil pentru alţii, mai ştii? Mai bine pun apă pe foc, mai las ceva gunoaie nearse să nu li se piarda săminţa....
   Berea nu e gata, vecinii injură, blesteme cântate suie spre cer pe aripi de fum şi scântei, dragostea-i ascunsă bine, ce mai.... viaţă de căcat , pardon gunoaie.

4 comentarii: